Τετάρτη, 3 Μαρτίου 2010

Δώρο

-->
Σήμερα λοιπόν ήταν σα να μου έδωσες ένα δωρο αλλά ταυτόχρονα να μου το πήρες πίσω! Γιατί ρε αφέντη?! Μια χαρά μου χάρισες το δωρο της απουσίας σου από το γραφείο αλλά το ιντερνετ όχι ε? Και να πεις ότι είχαμε και δουλειά να πω οκ είχα να κάνω πράγματα να περάσει η μέρα αλλά τίποτα…Κόψαμε φλέβα σήμερα κανονικά…
Έμαθα όμως να ανακαλύπτω, να μαθαίνω και να εκτιμώ άλλα πράγματα!! Όπως από το να βάλω σε (μερική) τάξη το χάος της αποθήκης (εντάξει δεν σήκωσα πολλές κούτες) μέχρι ότι πρέπει να έχω πάντα καβάτζα ένα περιοδικάκι για τις δύσκολες στιγμές καλή ώρα σήμερα! Εκτίμησα το γεγονός ότι ναι! Έπρεπε να είχα ένα βιβλίο καλύτερα τελικά μαζί μου…Έτσι λοιπόν από αύριο κιόλας θα πάρω «Το όνομα του Ρόδου» μπας και το τελειώσω (τι είναι 310 σελίδες μπροστά στις 700 περίπου που είναι όλο!!) που πολύ με έχει ταλαιπωρήσει αλλά θα σκάσω αν δεν μάθω τι γίνεται τελικά σε αυτό το μοναστήρι! Όποιος το ξέρει να μη μου πει! Άντε και καλή μου ανάγνωση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου