Δευτέρα, 1 Μαρτίου 2010

Ξημερώνει Κυριακή...

-->
Καλημέρα, καλό μήνα και καλή εβδομάδα σε όλους…Άλλο ένα σ/κ τελείωσε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και μπήκε ο νέος μήνας δυναμικά με λίγο ύπνο και πολύ νύστα!! Αυτός ο μήνας είναι ο «μήνας» μου! Περιμένω να γίνω και 26 με δόξα και τιμή, να δω τι θα κάνω σε αυτά τα γενέθλια…Θα κλείσω κανένα τραπέζι στην Ακτή Πειραιώς, ή θα κάτσω σπίτι και δεν θα κάνω τίποτα??

Χθες Κυριακή ήμουν όλη μέρα στα μέρη τα παλιά πολύ σύντομα χρονικά συγκριτικά με τις φορές που είχα να πάω εκεί από το 2004 ως το 2009…από το πρωί μέχρι το μεσημέρι ήμουν εκεί…Δεν πήγα γήπεδο κι έτσι ήταν μια καλή ευκαιρία για «βόλτα» εκεί που μου αρέσει πάντα να περπατώ. Στα μέρη που περπατούσαμε μαζί δηλαδή…Το ξέρω είχα άλλη παρέα αλλά εγώ ώρες ώρες «ζούσα» τη δική σου…Το πρωί είχα εκείνη την επίσκεψη να πάω αλλά σύντομα, έφαγα ξανά εκεί που είχαμε φάει και πάλι σε έψαξα με το βλέμμα μου και πάλι δεν ήσουν εκεί…Ξέρω…είσαι πολύ πιο μακριά από ότι είσαι θεωρητικά…Πέρασα και μπροστά από το σπίτι (το μετά και την τελευταία μας μετακόμιση – όλη σου η ζωή στην Αθήνα μια μετακόμιση ήταν)…Κοίταξα κλεφτά την Πλατεία Καισαριανής εκεί έξω από τη παλιά μας βεράντα που τρώγαμε σουβλάκια …Γέμισα πάλι από σένα…Καλά «κοιμόμουν» τόσο καιρό ρε γμτ…Θα μου περάσει όμως πάλι το ξέρω…Και για να μην σε ξεχάσω το βράδυ, έπεσαν στα χέρια μου, όντως όχι επίτηδες, κάτι φωτογραφίες μας…Έτσι για να γίνω κι άλλο ράκος…Κρατήθηκα όμως (αν μπορούσα ας έκανα και αλλιώς) και δεν ξέσπασα…Να είσαι καλά εκεί στα ξένα που είσαι …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου