Τρίτη, 30 Μαρτίου 2010

24h



Έχετε σκεφτεί ποτέ τι θα θέλατε να κάνετε τις τελευταίες 24 ώρες της ζωής σας? Εάν ξέρατε σίγουρα ότι αύριο τέτοια ώρα θα πεθάνετε, που και με ποιους θα θέλατε να ήσασταν?
Εάν λοιπόν ήξερα ότι αύριο θα αφήσω τον μάταιο τούτο κόσμο, θα έβγαζα εισιτήριο με την πρώτη διαθέσιμη πτήση για Παρίσι. Θα πήγαινα εκεί που έχω τόσα χρόνια στο μυαλό μου ότι θέλω να πάω...Θα ήμουν λίγο θλιμμένη που τελικά το επισκέπτομαι για τόσο λίγο, αλλά θα «φύγω» τουλάχιστον ευτυχισμένη ότι το είδα έστω και λίγο. Δεν θα ψάξω να σε βρω όσο και να το θέλω – γιατί διάολε πεθαίνω αύριο! – όμως θα μου έρθει και πάλι μια μικρή θλίψη που δεν είμαι μαζί σου να μου δείξεις όλες τις χάρες της πόλης του Φωτός που πάντα μου άρεσε και πάντα την ήξερες καλύτερα από μένα…Θα έκανα βόλτα πλάι στο Σηκουάνα και θα έπινα καφεδάκι στα ωραία μικρά καφέ του Παρισιού με τραγούδια με ακορντεόν να ακούγονται…Θα ήμουν πολύ ευτυχισμένη κι ας ήξερα ότι πεθαίνω…Αλήθεια…
Αργά το βράδυ θα επέστρεφα Ελλάδα – δεν θέλω να πεθάνω στα ξένα! – και καπάκι θα έπαιρνα την πρώτη πτήση για Σαντορίνη (καράβι θα ήθελα –το προτιμώ– αλλά δεν ξέρω εάν θα με παίρνει ο χρόνος). Εκεί, μόλις έφτανα, θα πήγαινα από το άλλο άκρο του νησιού (όχι εκεί που τρέχουν όλοι για το ηλιοβασίλεμα!) να δω την ανατολή…Είναι το ίδιο μαγική όσο και η δύση κι όμως κανείς δεν λέει τίποτα…Εδώ ήταν ωραία στη Σύρο και στη Σταλίδα, στην Σαντορίνη δεν θα ήταν? Εκεί λοιπόν μαγεμένη από το θέαμα θα ήθελα να «φύγω», σκεπτόμενη ότι έχω ζήσει στη ζωή μου και όλα τα μέρη που έχω πάει και όλους τους ανθρώπους που συνάντησα και έζησα μαζί τους γλυκές και πικρές στιγμές…Να φύγω ήσυχη, ευτυχισμένη και χαμογελαστή…Και το βασικότερο?? Μόνη μου…

7 σχόλια:

  1. Αχ κοριτσάκι μου είσαι πολύ δυνατή... Εγώ αν και ναι θα θελα επίσης να "φύγω" μόνη δεν θα θελα να ζήσω και τις τελευταίες μου ώρες μόνη... τωρα τι ακριβώς θα έκανα... δε λεω, δε λέω...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ζησε την αυριανη μερα σου σαν την τελευταια που μας περιεγραψες.πηγανε στο παρισι,πηγανε στην σαντορινη,δες την ανατολη της καινουργιας μερας που ξημερωνει.αποκοιμηθησου με τις σκεψεις σου,την επομενη μερα το πρωι,θα εισαι ζωντανη,τα εξοδα των ταξιδιων που εκανες μην τα σκεφτεσαι γιατι διαολε μολις ξεγελασες τον θανατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Prisoned Soul: Δεν με θεωρω δυνατο σαν ατομο γενικα,ομως ειναι ειλικρινα αυτο που θα ηθελα να κανω την τελευταια μου μερα πανω στη γη...Να κλεισω τα ματια με τις εικονες και τα ατομα που θελω εγω να εχω στο μυαλο μου ως τελευταια...

    @kitrino30fyllo: Δεν μπορω να το κανω αυτο τωρα και το ξερεις...Ασε που εχοντας περιθωρια μερων ζωης σιγα μην παω μονο μια μερα στο Παρισι και μονο μια Σαντορινη!!!Θελω σιγουρα πολυ περισσοτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kατι πρεπει να γινει με αυτη την κατασταση...
    Γιατι ρε γαμωτο να πρεπει να φτασουμε λιγο πριν τα τιναξουμε για να νιωσουμε πραγματικα ελευθεροι?
    Τι σοι ψευδαισθηση ελευθεριας ειναι αυτη που ζουμε καθημερινα οταν συνεχως αναβαλλουμε να κανουμε αυτα που πραγματικα γουσταρουμε?

    Λοιπον, κλεισε απο τωρα εισιτηρια για καλοκαιρινο ταξιδακι στο Παρισι (θα ειναι και πιο φτηνα τωρα χε) και οταν θα πινεις τον καφε σου και θα ρεμβαζεις διπλα στο Σηκουανα να σκεφτεσαι οτι αυριο θα ξημερωσει καινουρια μερα και ποιος ξερει πού θα βρισκεσαι και τί σκεψεις θα κανεις τοτε! ααχχχ θελω κι εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. lucretia αντιλαμβανομαι τον εκνευρισμο σου! Μπορει και να εχεις δικιο...Δεν μου αρεσει ομως να επαναλαμβανομαι: δεν μπορω τωρα να το κανω τωρα ολο αυτο και μονη μου και το ξερεις κι εσυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νιωθουμε πραγματικα ελευθεροι τετοιες ωρες,γιατι δεν υπαρχει συνεπεια για τις πραξεις που θα κανουμε,οταν ζεις χωρις συνεπειες και σκεψεις για το αυριο,ειναι λογικο να εχεις ελευθερια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kitrino30fyllo τι να πω!!!Η πιο σωστη προσεγγιση των συναισθηματων που εκφραζει ενα τελος ζωης... και οχι μονο... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή