Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2010

Α! Με το αριστερό γράφεις?

Αυτή η ερώτηση πια με έχει στοιχειώσει! Η απάντηση που δίνω πάντα είναι ένα ξερό και γεμάτο ξινίλα «ναι». Η απάντηση που σκέφτομαι πάντα ότι σας ταιριάζει εσάς που ρωτάτε είναι «γιατί σε πειράζει?» ή «γιατί εσύ τι βλέπεις και ρωτάς??». Έλεος πια ρε γμτ με αυτή την ερώτηση, στραβοί είστε?? Τόσο παράξενο είναι δηλαδή? Εσένα ήρθε κανείς από «εμάς» να σε ρωτήσει «Α! Με το δεξί γραφείς?» ? Όχι βέβαια γιατί και καλά αυτό είναι το φυσιολογικό τρομάρα σας!
Ένας φίλος μου έστειλε πρόσφατα μια εργασία φοιτητών του Πανεπιστημίου Πειραιά για τους αριστερόχειρες και έμαθα πολλά πράγματα από αυτήν. Εγώ σαν κύριο χέρι στις βασικές εργασίες όντως χρησιμοποιώ το αριστερό χέρι άρα βάσει και της έρευνας βγαίνω καθαρά αριστερόχειρας, παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιώ και το δεξί σε αρκετές εργασίες. Όμως μέσα η έρευνα δεν ρωτάει εάν εγώ δυσκολεύτηκα στην οδήγηση (που δεν είχα κανένα πρόβλημα να αντιληφθώ πράγματα) ή στο να μάθω την ώρα με δείκτες ας πούμε, το θεωρεί δεδομένο ότι έχουμε προβλήματα σε αυτό. Δεν βλέπω τον κόσμο να κινείται αριστερόστροφα και δεν γράφω σαν όλους τους άλλους αριστερόχειρες που έχω δει (π.χ. να γυρίζω όλο το χέρι ανάποδα ή το σώμα μου ή το χαρτί)! Έτσι λοιπόν πίστευα ότι δεν θα έβγαινα 100% καθαρόαιμη (!) αριστερόχειρας. Αλλά μπα! Τελικά βγήκα αλλά δεν είπα και τραγούδι!

Κάποτε έβλεπα μια σειρά στην τηλεόραση που μια ομάδα εξιχνίαζε κάτι εγκλήματα, και εύκολα υπέθεταν ότι ο δράστης ήταν αριστερόχειρας από το χτύπημα που φέρει το θύμα! Πολύ μου είχε αρέσει όλο αυτό το «κόλπο» εξιχνίασης ειδικά όποτε αφορούσε αριστερόχειρα δράστη…

Βέβαια τα προβλήματα που περιγράφει ότι έχει ένας αριστερόχειρας ταιριάζουν πάρα πολύ με ότι έχω αντιμετωπίσει κι εγώ σε αυτόν τον κόσμο που είναι όλα για δεξιόχειρες. Μέγας ρατσισμός αδελφέ μου!! Πέρα από το γεγονός ότι η γιαγιά μου (να ‘ναι καλά εκεί που είναι) θεωρούσε ότι επειδή τρώω με το «ζερβί» δίνω το φαγητό μου στο σατανά (έλεος!!!!), δηλαδή πέραν της προκατάληψης που επικρατούσε στην Ελλάδα, έχουμε να αντιμετωπίσουμε και πρακτικά προβλήματα. Τα πιο ενοχλητικά που αντιμετωπίζω καθημερινά είναι με το μπρίκι κι έτσι αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ το δεξί χέρι με πολύ μεγάλη πιθανότητα να χυθεί έξω τουλάχιστον το μισό! Αυτό που όμως έχει να κάνει με προβλήματα σωματικά είναι στη σχολή και στο σχολείο…Όταν διάβαζα την έρευνα σκέφτηκα σε κάποιο σημείο «δεν μπορεί για μένα τα λέει!!!». Στο σχολείο έπρεπε να κάθομαι από την αριστερή πλευρά του θρανίου πάντα (το ίδιο και στο φαγητό στο τραπέζι βέβαια – έχω συγκεκριμένη θέση πάντα) γιατί έβρισκαν τα χέρια με τη διπλανή μου και στη σχολή στο μεγάλο αμφιθέατρο έπρεπε να γίνομαι σαν σίγμα τελικό για να καταφέρω να γράψω επειδή το τραπεζάκι έβγαινε από τα δεξιά μου και πάντα με έπιανε η μέση μου μετά. Ευτυχώς μερικά τραπεζάκια είχαν σπάσει και γύριζε αυτό από την αριστερή διπλανή μου θέση μπροστά μου δηλαδή στο αριστερό χέρι. Φαντάσου! Φτάσαμε σε σημείο να λέμε ότι ευτυχώς που ήταν χαλασμένη η θέση για να μπορούμε και εμείς να γράφουμε σαν άνθρωποι…

Εσύ βέβαια μου είχες πει ότι και καλά είχες διαβάσει μια έρευνα που έλεγε ότι το 99% των γυναικών που γράφουν με το αριστερό έχουν μεγάλες πιθανότητες να είναι λεσβίες! Αυτό πάλι πρώτη φορά το άκουγα, πολύ περίεργη έρευνα ομολογώ!! Εγώ αυτό που λέω είναι ότι εμείς οι αριστερόχειρες είμαστε τρομερά έξυπνα άτομα με μη κοινή προσωπικότητα και αντίληψη των πραγμάτων!! Όσοι καπνίζουν και είναι αριστερόχειρες κρατάνε το τσιγάρο με το αριστερό, τρώνε, γράφουν, κρατάνε το μαχαίρι και κόβουν με το αριστερό και πολλά πολλά άλλα! Που είναι το τόσο αξιοπερίεργο πια??? Δεν είναι ανάποδα! Εσείς είστε ανάποδα!

Τέλος, εύχομαι όλα να σας πηγαίνουν αριστερά! Στο καλό δηλαδή…γιατί το όλα δεξιά
να είναι καλύτερο δηλαδή??!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου