Κυριακή, 14 Φεβρουαρίου 2010

Όχι!!!


Όχι παιδιά δεν γιορτάζω σήμερα! Και τι πάει να πει είναι του Αγ.Βαλεντίνου? Τι είναι αυτός δλδ? Κουμάντο άμα είμαστε ερωτευμένοι ή όχι?! Και βέβαια δεν είμαι ερωτευμένη αλλά και όταν ήμουν δεν τον γιόρτασα ποτέ…όχι φίλη μου Α. ούτε όταν ήμουν 15 ούτε 18 ούτε τώρα! Μπορώ να αγοράσω δώρο αρκουδάκι και να μου πάρουν δώρο λουλούδια οποιαδήποτε άλλη μέρα του χρόνου…Γιατί πρέπει σήμερα ειδικά δλδ?! Κάποτε, πιο μικρή, που ήμουν με κάποιον που σπούδαζε μακριά από την Αθήνα (άρα και από μένα), είχα πάει για καφέ εκείνη τη μέρα με μια ξαδέλφη μου…τι το ‘θελα η γυναίκα!!! Παντού γύρω μου ζευγάρια να φιλιούνται χωρίς να παίρνουν ανάσα…Την σήκωσα και φύγαμε!! Ναι μου έλειψες τότε αλλά μου έλειπες και όλες τις άλλες μέρες του χρόνου που δεν ήσουν κοντά μου! Μου την έσπασε η νοοτροπία αυτή…βγήκαν όλοι να διαφημίσουν τον έρωτά τους?? Είναι η γνωστή αθάνατη ατάκα “get a room” ! Ε δηλαδή έχω άδικο??!! Εκεί γιορτάζει τον ερωτά του ένα πραγματικά ερωτευμένο ζευγάρι όλες τις μέρες! Σε ένα δωμάτιο…
Άντε χρόνια πολλά σε όσους θέλετε να γιορτάζετε και να το ακούτε κιόλας!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου