Πέμπτη, 11 Φεβρουαρίου 2010

Βόλτα!

-->
Μου αρέσουν οι βόλτες στο κέντρο…Με τα πόδια κυρίως…Πάντα μου άρεσαν…Εγώ βέβαια ακόμα και την Αλεξάνδρας κέντρο την έχω…Όχι μόνο την Ομόνοια…Χθες είχα μια δουλίτσα στην Αλεξάνδρας λοιπόν και ήθελε περπάτημα μετά το μετρό. Πάντα μου αρέσει και αυτή η διαδρομή όποτε την κάνω μια φορά το δίμηνο…Χθες όμως ρε παιδί μου πολύ βροχή! Και καλά η βροχή πες οκ είχα και ομπρέλα (βέβαια τα πόδια μου χάλια έγιναν) αλλά είχε και τρελό αέρα…Κακός συνδυασμός…Κάκιστος θα έλεγα γιατί ούτε η ομπρέλα σου κρατιέται, ούτε μπορείς να μείνεις στεγνός τελικά και τζάμπα προσπαθείς…πάντα εκείνος κερδίζει…Αυτό που λένε για τον ασκό του Αιόλου (αν και για άλλο το εννοούν)…Μεγάλο πράγμα ο αέρας…Κακό για τα δικά μου γούστα…Μου τη δίνει αφόρητα ο αέρας…Εκτός αν είμαι κάπου με τζάκι και τεράστια τζαμαρία που βλέπει θάλασσα κυματισμένη από τον πολύ αέρα…Μόνο τότε…Αλλιώς άμα κυκλοφορείς έξω με αέρα και έχεις και μακρύ μαλλί ειδικά (καλή ώρα η χάρη μου) είναι δράμα…Και ήταν και δουλειά που δεν μπορώ να πάω και σαν το γύφτο…Ήθελε μια εμφάνιση έτσι πιο περιποιημένη…Χάλι μαύρο…Έφτασα καταϊδρωμένη κουτσά στραβά, σε όλη τη διαδρομή ήμουν χωμένη κάτω από την ομπρέλα και κολλημένη πάνω της (όπως προείπα για να μην μου την πάρει ολόκληρη ο αέρας) και δεν ευχαριστήθηκα καθόλου τη διαδρομή…Στην επιστροφή που δεν με ένοιαζε, άφησα την ομπρέλα στην άκρη και περπάτησα άνετη στο ψιλόβροχο αφού η πολύ βροχή είχε κοπάσει…Εκεί ευχαριστήθηκα λίγο περισσότερο τη διαδρομή αν και είχα άνεμο κόντρα…Έφτασα στο μετρό με το μαλλί καραφάκι!!! Πρέπει να με κοίταγαν όλοι σαν κάτι πολύ παράξενο…Δεν με ένοιαξε κ α θ ό λ ο υ…
Ααααα και κάτι άσχετο που αφορά την παιδεία του Έλληνα…Στις κυλιόμενες στεκόμαστε δεξιά, από αριστερά πάνε εκείνοι που βιάζονται…Πότε θα το μάθετε αυτό δεν μπορώ να καταλάβω….Δέκα χρόνια χρησιμοποιώ μετρό, δέκα χρόνια η ίδια γελοιότητα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου