Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010

Εμπιστοσύνη


Αν και είναι ευρέως γνωστή σαν έκφραση, κάποιος πρόσφατα, αναφερόμενος σε συγκεκριμένη κατάσταση βέβαια, μου είπε πάνω κάτω ότι εάν χαθεί η εμπιστοσύνη σε κάποια σχέση (οποιαδήποτε σχέση φιλική, οικογενειακή, επαγγελματική, ερωτική) δύσκολα ξανακερδίζεται μετά, εάν αυτό συμβεί κιόλας ποτέ…Και σκέφτομαι έντονα τελευταία το θέμα με την εμπιστοσύνη…
Τι είναι δηλαδή η εμπιστοσύνη για να χαθεί? Τα κλειδιά μας? Και τι είναι για να κερδιθεί πάλι? Το ΛΟΤΤΟ? Το Τζοκερ? Τι??
Στην εταιρεία που εργάζομαι ας πούμε, η δουλειά των πωλητών είναι να βγαίνουν έξω από την εταιρεία για να παίρνουν παραγγελίες, να εισπράττουν χρήματα και γενικά να βλέπουν τους πελάτες μας και να κάνουν καινούριους. Δεν τους πληρώνει το αφεντικό να περνάνε από το σπίτι τους να τρώνε, να πίνουν καφέ ή οτιδήποτε άλλο εκτός καθηκόντων της εταιρείας. Το αφεντικό μου λοιπόν, καναδύο φορές έχει «πιάσει» τον έναν πωλητή μας να είναι σπίτι του και να τρώει, να είναι για καφέ και γενικά να μην κάνει τα της εταιρείας…Από τότε πάει! Ότι και να πει εκείνος το αφεντικό έχει την αμφιβολία ότι υπάρχει πολύ μεγάλη περίπτωση να του λέει ψέματα και να μην δουλεύει. Κρίμα βέβαια αλλά έτσι είναι αυτά…Εφ’οσον τον έπιασε όμως το αφεντικό, εκείνος είναι χαμένος από χέρι. Δεν απολύει βέβαια γιατί πέραν όλων των άλλων είναι καλός άνθρωπος. Τραβάει κι εκείνος τα κολλήματα του πολλές φορές αλλά γενικά σε κάποια πράγματα σκέφτεται σωστά. Έτσι είναι…
Δηλαδή άμα ένας γονιός χάσει την εμπιστοσύνη στο παιδί του, πρέπει να το διώξει? Ένας φίλος να αλλάξει φίλο? Μια σχέση να διαλυθεί έτσι απλά? Εντάξει η αμφιβολία πάντα θα υπάρχει αλλά δεν μπορείς να χαλάς σχέσεις και συνεργασίες έτσι απλά. Όλα θέλουν προσπάθεια σε αυτή τη ζωή. Τίποτα δε σου χαρίζεται εγώ ξέρω. Το θέμα είναι πόσο διατεθειμένος είναι κάποιος να προσπαθήσει. Για το οτιδήποτε…Κάποτε κι εγώ τα παρατούσα εύκολα. Πλέον παλεύω μέχρι τουλάχιστον να δω εάν αξίζει τον κόπο…
Εγώ γενικά, αυτό που έχω μάθει, είναι μην έχεις εμπιστοσύνη ούτε στον κ#$% σου. Εδώ εγώ δεν έχω στον εαυτό μου καλά καλά, θα έχω στον άλλο? Στον οποιονδήποτε άλλο. Εντάξει δεν λέω να μην πιστεύεις και ότι λέει ο άλλος έτσι απλά χωρίς λόγο και να είσαι συνεχώς καχύποπτος μπας και λέει ο άλλος ψέματα ανά πάσα στιγμή. Όμως σε όλα και για όλα πρέπει να υπάρχει μια «πισινή» που λέμε οι νεολαίοι! Που λέει ο λαός «φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά»…Ε κάπως έτσι…Φυλάξου κι από τον εαυτό σου και ποτέ μη λες ποτέ! Όλα είναι πιθανά σε αυτή τη ζωή!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου