Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010

Εργασία και χαρά!

-->
Εργάζομαι σε έναν εκδοτικό οίκο. Εκεί απασχολούμαστε λίγα άτομα για την ακρίβεια εκτός από εμένα και το αφεντικό άλλοι τέσσερις, εκ των οποίων η μια κοπέλα είναι έγκυος (που τώρα είναι με άδεια κύησης) και ο άλλος είναι ο πωλητής μας στη Θεσσαλονίκη. Κάθε μεσημέρι κλείνουμε εμείς οι τρεις που απομένουμε και φεύγουμε όλοι μαζί (μιας και το αφεντικό έχει ήδη φύγει από νωρίς) Τους πρώτους 2 μήνες η έγκυος κοπέλα δεν έλειπε οπότε ήμασταν τέσσερις που κλείναμε το γραφείο…
Μου αρέσει πάρα πολύ που κάθε μεσημέρι τέσσερα αυτοκίνητα (τώρα τρία) φεύγουν ταυτόχρονα από το ίδιο σημείο προς την ίδια κατεύθυνση…Στο στενό αριστερά και πάλι αριστερά και ξανά αριστερά για να βγεις στον κεντρικό…Καμιά φορά κάνουμε και πλάκα ότι και καλά εγώ βγήκα πρώτος και «κλείνουμε» ο ένας τον άλλο! Δεν ξέρω γιατί μου αρέσει τόσο αυτό…Είναι ωραίο σαν εικόνα! Μου κάνει κάτι ομαδικό…Ήθελα απλά να πω πόσο πολύ μου αρέσει αυτή η κατάσταση στην καθημερινότητά μου! Αυτά τα σημαντικά!

2 σχόλια:

  1. κανονίστε να τρακάρετε καμιά ώρα!!! :)
    Σαν μικρά παιδάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. :) Σαν μεγαλα παιδακια προσεχουμε λιγο ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή