Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2010

Ψυχαναγκασμός!!


Όσοι με ξέρουν λίγο θα πουν ότι είμαι νοικοκυρά και ότι μου αρέσει η καθαριότητα…Όσοι με ξέρουν λίγο παραπάνω θα πουν ότι έχω μια μεγάλη δόση ψυχαναγκασμού…Εγώ που με ζω κάθε μέρα κάθε ώρα θα πω ότι έχω μεν μια μεγάλη δόση ψυχαναγκασμού αλλά μόνο εάν δεν βαριέμαι…Δηλαδή μου αρέσει όλα να είναι στοιχισμένα, στη σειρά, καθαρά και τακτοποιημένα αλλά δεν είμαι και η Μόνικα από τα Φιλαράκια που σηκώνεται στον ύπνο της και καθαρίζει, απλά αν είναι να κάνω κάτι θέλω να το κάνω σωστά…! Όμως αυτό που παρατήρησα πρόσφατα είναι μια κακή συνήθεια που είχα και έχω ακόμα από πάντα!!
Την Πέμπτη που μας πέρασε πήγα σινεμά. Πάντα θα πάρω ποπ κορν όταν θα πάω σινεμά! Πεινάω, δεν πεινάω, θα μου μυρίσουν, τα θέλω! Αυτό που συνέβη για πρώτη φορά την Πέμπτη ήταν να χύσω κατά λάθος κάτω μερικά (αρκετά!) και να κάνω ζημιά…Με ενόχλησε που λέρωσα τον τόπο και δεν μπορούσα να τα μαζέψω κιόλας, αλλά και που θα έχανα λίγο λιγότερα από τα μισά ποπ κορν!!! Η κακή συνήθεια είναι λοιπόν ότι ποτέ μα ποτέ δεν μαζεύω ότι σκουπίδια έχω αφήσει στην καρέκλα μου όταν σηκώνομαι…Από το μπουκαλάκι με το νερό μέχρι το κουτάκι από τα ποπ κορν…Μεγάλο ελάττωμα αυτό για κάποια σαν εμένα! Γίνεται όμως εντελώς ασυναίσθητα δεν το ελέγχω και βέβαια δεν γίνεται επίτηδες (ότι και καλά έλα μωρέ τώρα θα τα μαζέψουν εκείνοι)…Διαπίστωσα μετά λύπης μου ότι συμβαίνει όμως…Ελπίζω από την επόμενη φορά να τα μαζέψω όμως και θα προσπαθήσω να έχω το νου μου…Επίσης ελπίζω και όλοι όσοι με διαβάζουν αλλά και όσοι δεν με διαβάζουν, να έχουν το νου τους και να μαζεύουν ότι αφήνουν πίσω στην καρέκλα! Καλές προβολές να έχουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου