Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2010

Τελικά είναι δημιουργία!


Δεν έχω φιλήσει πολλούς ανθρώπους στη ζωή μου, δεν έχω κάνει πολλές σχέσεις στη ζωή μου. Και όπως είναι λογικό, δεν έχω συνευρεθεί ερωτικά με πολλούς ανθρώπους…Αυτό μου αρέσει, είναι γεγονός ότι πάντα ήθελα λίγοι και καλοί!Μια φορά κάποιος μου είπε ότι δημιουργούμε εκείνη την ώρα…Χαμογέλασα στην παρούσα φάση, αλλά τελικά μου άρεσε σαν έκφραση…Τόσα χρόνια έχω ακούσει παρά πολλές «ταμπέλες» από φίλους άντρες, από αγόρια μου, και από φίλες βέβαια, όταν ένας άντρας και μια γυναίκα βρίσκονται ερωτικά…Συνουσία, έρωτας, σεξ, ερωτική συνεύρεση, ένωση κορμιών και ψυχών… Ακόμα και αν οι πιο πολλοί άντρες το λένε σεξ και οι πιο πολλές γυναίκες το λένε έρωτα, ακόμα και αν οι άντρες δεν μπορούν να καταλάβουν τι εννοούμε εμείς οι γυναίκες όταν λέμε ότι άλλο κάνω σεξ και άλλο κάνω έρωτα, ακόμα και αν κάποιος σου βγάζει άλλο συναίσθημα από κάποιον άλλο…Βέβαια το θέμα δεν είναι τι ταμπέλα θα βάλεις σε αυτό που συμβαίνει, όμως νομίζω πως τελικά όπως και να το λέει ο καθένας…είναι πραγματικά δημιουργία! Δυο κορμιά σαν ένα… Είναι κάτι μαγικό…Είναι δημιουργία σε κάθε περίπτωση τελικά…Είναι η λέξη που τα περιλαμβάνει όλα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου