Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2010

Αντικατάσταση ψυχών?


Πριν από 16,5 χρόνια μια ξαδέλφη μου σε ηλικία 23 ετών έφυγε από τη ζωή άδικα, πρόωρα και πολύ ξαφνικά…Μετά από ένα μήνα η αδελφή της έμεινε κατά λάθος έγκυος από το τότε αγόρι της (νυν σύζυγος). Έπρεπε να γίνει γάμος άμεσα ενώ είχαν κηδεία στο σπίτι…Το παιδί που γεννήθηκε είναι κορίτσι πήρε το όνομα της εκλιπούσας και όχι μόνο…Ίδιος χαρακτήρας, ίδιο ταμπεραμέντο ακόμα και στο σχολείο έχει πει ίδια ατάκα με τη θεία της που δεν γνώρισε ποτέ χωρίς να ξέρει τίποτα…
Χθες έμαθα από ένα καλό φίλο ότι ο πατέρας της γυναίκας του φεύγει από μέρα σε μέρα και δεν θα είναι για πολύ κοντά τους…Η γυναίκα αυτή είναι έγκυος στον 7ο μήνα σε αγόρι…
Το ξέρω ότι μέσα στη ζωή είναι όλα και ότι κάποιοι φεύγουν κάποιοι μένουν, όμως εμένα μου δίνεται η εντύπωση ότι σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, κάποιος έρχεται γιατί κάποιος δεν είναι εδώ…Υπάρχει δλδ αντικατάσταση της ψυχής? Και το καρμικό με την ανιψιά και τη χαμένη ξαδέλφη μου πως εξηγείται? Γιατί δεν πιστεύω στο «έτσι το ήθελε ο Θεός» ή το «έφερε η μοίρα» και τέτοια…Και το καρμικό που λέω δηλαδή πολύ είναι! Μακάρι πάντως να μην συνέβαιναν τα δυσάρεστα όταν περιμένεις κάτι ευχάριστο (όπως στο φιλικό ζευγάρι) αλλά ούτε και τα τόσο απρόοπτα δυσάρεστα (όπως στην οικογένεια των θείων μου)…Κάθε πράγμα στον καιρό του…Μακάρι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου