Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2010

Αφιερώσεις...

Όποτε ακούω ένα τραγούδι, πολύ συχνά συμβαίνει να είναι συνδυασμένο με κάποιο πρόσωπο…Είτε γιατί άρεσε σε εκείνο το πρόσωπο, είτε γιατί το ακούγαμε μαζί, είτε γιατί είχε αφιερωθεί (από και προς εμένα)… Αφιερώνω λοιπόν σε κάποιους ανθρώπους τη ζωής μου αυτό το κείμενο και τα παρακάτω τραγούδια…(φυσικά σε πολλούς πάνε πιο πολλά από ένα και η επιλογή ήταν δύσκολη αλλά έπρεπε με κάποιο τρόπο να γίνει…)

Στον Σ.Γ.


Στον Ν.Κ. (1) (Επειδή μου το αφιέρωσες και ήταν υπέροχα)


Στον Ε.Π. (Δεν ξέρω εάν θυμάσαι, εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα χρόνια και αν περάσουν…)


Στον Θ.Τ. (Ξέρω ότι θυμάσαι)


Στον Δ.Ν. (Τραγούδι άρρηκτα δεμένο με εσένα!)


Στον Γ.Μ. (Γιατί με αυτό με ξανακέρδισες κάποτε!)



Στον M.M. (Μου το έβαζες στο σπίτι σου...)



Στον Π.Β. (Το αφιέρωσες και αν και ήταν τελείως άσχετο μου έχει μείνει στο μυαλό!)


Στον Ν.Κ. (2) (Μου το έβαζες και τα ακούγαμε στο αμάξι του μπαμπά σου!)




Σημείωση Νο1: Ο Ν.Κ. (1) και Ν.Κ. (2) είναι διαφορετικά άτομα και απλά τυχαίνουν ίδια αρχικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου