Δευτέρα, 21 Δεκεμβρίου 2009

Η Πόλη της Ακινησίας!


Πολλές μεγάλες πόλεις πολλών κρατών λέγονται κάπως, έχουν δλδ μια ονομασία που τις διακρίνει, όπως για παράδειγμα η Πόλη του Φωτός (Παρίσι), η Πόλη Που Δεν Κοιμάται Ποτέ (Νέα Υόρκη)…Από καιρό έχω διαπιστώσει πως θα μπορούσε με μεγάλη επιτυχία να λέγεται η Αθήνα! Η Πόλη της Ακινησίας! Στους δρόμους της πόλης αυτής συσσωρεύονται χιλιάδες αυτοκίνητα ανά πάσα ώρα και στιγμή…ιδιαίτερα δε τις ώρες που όλοι μαζί πάμε για δουλειά και όλοι μαζί επιστρέφουμε από αυτή γίνεται το πανδαιμόνιο!!! Δεν πας πουθενά! Είσαι εκεί! Για μια απόσταση 10 λεπτών κανείς μίση ώρα και βάλε! Και καλά να βολεύει η συγκοινωνία με ένα ή δυο μέσα…Αν όμως πρέπει να πάρεις τρένο, μετρό και λεωφορείο για να κάνεις αυτή την απόσταση των 10 λεπτών και με τα ΜΜΜ κάνεις 1 ώρα και βάλε είναι πρόβλημα…Και σου λέει ο άλλος γιατί να πάρω τα ΜΜΜ και να περιμένω και μέσα στο κρύο-βροχή κτλ (γιατί τα λεωφορεία και πρόσφατα και ο ηλεκτρικός είναι ιστορία μου αμαρτία μου) και να μην πάρω το αμαξάκι μου και να είμαι εκεί μέσα να μη με δέρνει κ το αγιάζι?! Αυτό βέβαια το σκέφτονται και όλοι αυτοί οι οποίοι δουλεύουν στο κέντρο πράγμα το οποίο μου φαίνεται εντελώς απαράδεκτο…Τη λογική δλδ να εργάζεσαι Εξάρχεια ή Κολωνάκι και να παίρνεις αυτοκίνητο δεν την έχω καταλάβει ακόμα…Τέλος πάντων το πρόβλημα ξεκινά από τη νοοτροπία τελικά και αυτό μάλλον αλλάζει πολύ δύσκολα!

Καλά κουράγια λοιπόν σε όλους εμάς που δουλεύουμε σχετικά μακριά και τρώμε κάθε μέρα στη μάπα το ποτάμι που το λένε Κηφισό (άλλοι τρώνε την Κηφισίας κ άλλοι τη Βουλιαγμένης)…Περαστικά μας!

Καλές γιορτές στην Πόλη της Ακινησίας (σε όσους μείνουν Αθήνα για τις γιορτές) και με προσοχή στο δρόμο οι ταξιδιώτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου